- Haberi Paylaş
- Facebook'ta Paylaş
- Twitter'da Paylaş
- 10 Şubat 2017, Cuma 15:07
- A-
- A+
- 1181 kez okundu
Kanun hükmünde kararname gereği Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı olarak görevlendirilen Cumali Atilla'nın vatandaşları belediye hizmeti ile buluşturmak için başlattığı çalışmalar sürüyor.
KABLOSUZ İNTERNET DÖNEMİ
Bu kapsamda konforlu ve kaliteli ulaşım hizmeti sunmak amacıyla belediyenin araç filosu genişletilirken, toplu taşıma araçlarını kullanan vatandaşların seyahatleri süresince cep telefonu tablet ve bilgisayarları için "kablosuz bağlantı alanı" hizmeti sunuldu.
İLK OLARAK ÜNİVERSİTE HATTINDA BAŞLADI
Türk Telekom ile altyapı çalışmalarını ocak ayında tamamlayan belediyenin, Dicle Üniversitesi (DÜ) hattındaki 25 otobüste test amacıyla başlattığı çalışmanın kent genelindeki tüm toplu taşıma araçlarında uygulanması için çalışmalar sürüyor.
10 ARACA MOBİL ŞARJ ÜNİTESİ
Belediye, ücretsiz internet hizmetinin yanı sıra 10 toplu taşıma aracına mobil şarj ünitesi kurdu.
HABERE YORUM YAZIN
-
18 MİLYON ÖĞRENCİ İÇİN KARNE ZİLİ ÇALACAK -
HZ. HÜSEYİN'İN ŞEHİD EDİLMESİ VE KERBELA OLAYI -
GALİÇYA ŞEHİTLERİNİ UNUTMAMAK LAZIM! -
NE GÜZELDİR SENİ SEVMEK -
LAİK ATAK' BU SEFER ANTALYA'DA GÖRÜLDÜ. -
YKS soru kitapçıkları ve cevap anahtarları erişime açıldı -
Cumhurbaşkanı Erdoğan Halkalı-İstanbul Havalimanı Metro Hattı'nda yolculuk yaptı -
İçişleri Bakanlığı'ndan 81 ile